Chris Van Guilder 

Chris Van Guilder

Chief Customer Officer

Chris Van Guilder is Chief Customer Officer bij Starkey, waar hij zijn carrière in 2013 begon. In deze functie leidt hij Starkey's klantenserviceteams bestaande uit meer dan honderd toegewijde professionals die werken aan het beschermen en overtreffen van onze missie om onze klanten beter bedienen dan wie dan ook.

Chris Van Guilder definieert en voert initiatieven uit om een toonaangevende klantervaring te bieden hetgeen al meer dan 50 jaar een kernpijler is van het succes van Starkey. Chris Van Guilder opereert op het snijvlak van operationele- en marktontwikkelingsteams en werkt samen met andere managers binnen Starkey om ervoor te zorgen dat de behoeften van de klant in alle aspecten van de organisatie worden bediend.

Hij is verantwoordelijk voor het moderniseren van de algehele klantervaring voor bestaande en nieuwe wereldwijde klanten door een evenwicht te vinden tussen digitale innovatie en de menselijke maat. Door gebruik te maken van een meetbare en resultaatgerichte aanpak, in combinatie met de cultuur en rijke geschiedenis van uitmuntende dienstverlening van Starkey, probeert hij de inspanningen van de klant te verminderen, succesvolle resultaten te bereiken en bij elke interactie een sterke band te ontwikkelen.

Vóór Starkey ontwikkelde Chris Van Guilder ervaring in communicatie, project- en evenementenmanagement en teamontwikkeling door werk in de politiek. Hij behaalde zijn bachelorsdiploma in politieke wetenschappen aan de Saint John’s University (MN).

Onze specialiteit is het horen

Ontdek hoe we een industrie herdefiniëren en het hoortoestel opnieuw uitvinden.