Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor een afspraak plannen met uw lokale Starkey audicien.

Onze smartphone compatibel hoortoestellen en Thrive Hearing app zijn ontworpen om de meest gepersonaliseerde hoorervaring ooit te bieden door naadloze connectiviteit met uw favoriete digitale apparaten en draadloze accessoires.

Communiceer eenvoudig met mensen die andere talen spreken via de gebruiksvriendelijke vertaaltool in de Thrive-app. Kies uit deze 27 talen:

  • Arabisch
  • Chinees
  • Tsjechisch
  • Deens
  • Nederlands
  • Engels
  • Fins
  • Frans
  • Duits
  • Grieks
  • Hebreeuws
  • Hindi
  • Hongaars
  • Indonesisch
  • Italiaans
  • Japans
  • Koreaans
  • Noorse Bokmål
  • Pools
  • Portugees
  • Roemeens
  • Russisch
  • Slowaak
  • Spaans
  • Zweeds
  • Thais
  • Turks

Alleen beschikbaar voor Livio Edge AI en Livio AI hoortoestellen. Vereist een internetverbinding.

Gebruik gesproken opdrachten om snel antwoord te krijgen op vragen, herinneringen in te stellen of uw hoortoestellen te bedienen.

Hier zijn enkele voorbeelden:

  • Verander Programma naar 'Restaurant'
  • 'Mute' (geluid uit) of 'Unmute' (geluid aan)
  • Verhoog of verlaag volume
  • Herinner me om elke dag om 22.00 uur mijn medicatie in te nemen
  • Wat is het weer?

*Gesproken hoortoestelbediening en herinneringen zijn uitsluitend beschikbaar op Livio Edge AI en Livio AI.

Nee, Valdetectie- en alarmering is slechts een hulpmiddel dat kan helpen bij het melden van een val aan één of meer vertrouwde contactpersonen welke de gebruiker zelf heeft geïdentificeerd. De Thrive app communiceert niet met hulpdiensten, biedt geen noodhulp en is ook geen vervanging voor het contact met professionele hulpdiensten. De werking van de valdetectiefunctie van de Thrive app is afhankelijk van de draadloze connectiviteit van zowel de hoortoesteldrager als de aangewezen contactpersonen van de hoortoestelgebruiker. De functie levert geen bericht wanneer de Bluetooth® of mobiele connectiviteit op het moment van de val verloren gaat of wordt onderbroken. Connectiviteit kan onder een aantal omstandigheden verloren gaan, zoals wanneer een gekoppeld mobiel apparaat buiten het bereik van de hoortoestellen is of anderszins de verbinding met de hoortoestellen zijn verbroken, de hoortoestellen of het mobiele apparaat niet zijn ingeschakeld of voldoende zijn ingeschakeld, een mobiel apparaat zich in vliegtuigmodus bevindt of bij een storing op het mobiele apparaat wanneer bijvoorbeeld slecht weer de netwerkverbinding van een mobiel apparaat onderbreekt.

Nee, de Valdetactie- en alarmerings functie is ontworpen en gedistribueerd als een algemeen wellnessproduct. De functie is niet ontworpen of op enige wijze bedoeld om een specifieke ziekte of medische aandoening op te sporen, te diagnosticeren, te behandelen, te genezen of te voorkomen en is niet gericht op een specifieke populatie. In plaats daarvan is de functie Valdetectie alleen ontworpen om te detecteren dat een hoortoestelgebruiker mogelijk is gevallen en een bericht te verzenden als reactie op een dergelijke gebeurtenis, ter ondersteuning van de algemene gezondheid van de gebruiker.